lørdag 13. februar 2010

OL OL OL OL (OS OS OS OS)


Ja da er OL igang igjen. Enda en ting å holde styr med i en ellers hektisk hverdag. En god ting likeså. Jeg har for vane å inngå veddemål med en eller annen under disse lekene. Det har vært kona mi som har fått gjennomgå de siste gangene (med hell fordi hun har vunnet hver gang) Sist så turte jeg ikke, surt med vitskap om at Sverige gjorte det vanvittig godt i Torinon for en gang skyld.
I år er det en elev som turte å stille opp, og det var ikke Norge - Sverige. (Nei jeg er ikke dum) Vi spiller om Sverige - Kina. Her har jeg rimelig stort hopp, tror jeg. Det var likevel han som foreslo det.
Premien er en kake til klassen. Dette er uansett en premie for oss alle. Det er bare å følge med å håpe på at det er jeg som slipper å bake.
Håper dere alle får en god OL opplevelse.

Ingen kommentarer:

Nytt utseende på "app-launcher" til Google

De ni kvadratene   du klikker på når du er pålogget en googlekonto gjør det enkelt for deg å raskt få tilgang til Google-apper som for e...